Wednesday, September 17, 2008

unforgettable schoolmates.....mizz 'em so much!!!


Assalamualaikum to all of the readers and of course to my schoolmates, especially my classmates...I mizz all of u very much, n I cant deny it...I kept thinking of u all every time n everyday...Really, I mizz u all badly... Although we cant contact each other everyday, I then would think something else to keep in touch...Yes, I do have friendster, skype and emails, but it seems like it is limited...we really do not know about what happens everyday to our frenz...so, as for me myself, I create this blog to assure that we can really contact each other through this technologhy...so, why dont we use this advantage??? Right??

Most of us r really bz...lots of work n assignments to do...dan saya sendiri pun telah mencuba sedaya mana yg saya boleh...malaslaa aku nak poyo2 kat cni lak...aku bahasakan diri saya ini, aku yer??? lagipon, kita kan dah lama kenal....alaa...kalaw jumpa pun, mesti bahasakan aku jugak kan??? aku ada simpan gambar2time kiter sekolah2 dlu...walaupon x banyak...klw tgk jer gambar2 tu, rasa nak blk ke alam psekolahan pulak...hhuhuuuu...sedey arr...korang ada x gambar2 time sekolah2 dulu??klw ada masa, tgk2 lah gambar tuu...bkn nak kasi korang sedey sampai melelh air mata, tp sajer jer imbau kenangan lama...hihiii....

kalaw dalam 5SN dulu, kema (akmal) suka tul la sakat org...x percaya??? nnt yer, klw aku free, aku download vdeo tuh...klw x hilang lg laaa....hehee...korang nak taw dia sakat saper???nnt kan kemunculannyer...

dulu, masa form 4SN, aku ni boleh dikatakan baik jugakla dgn fahmi zaid...coz aku sorang jer yg panggil dia 'min'...hihi...then, mat hi (hilmi rashid), boleh laa...mat hi ni, klw korang nak taw, dia panda i add maths, sampai satu hari tuh, cikgu kami, rosnawati puji dia, "inilah baru anak murid aku..." wah, bangga lah tuh hi.... then, dia pindah p teknik...pastu, fahmi pon samalaa...p mara...siap tanya pdapat aku lg, mana satu nak p, teknik ke mara??? aku jwb mara coz klw aku, aku minat mara laa...lain la kalaw laki kan...then, dia out gak p mara...pas sorang-sorang...dari 48 orang jadi 25 orang...ramai tuh yg kuar....mula2, amer n myrol, x silap aku dia pindah masuk kelas akaun..4 PA...

then, klw ada kls ptg, terutamanya hari rabu, sure kitorang p pasar mlm...hehee...seronok!!!aku suka beli ayam goreng dgn abc dgn soya...selalu p dgn farah, naziha, suhada, ct norainul afifah...
umah ct dkt ngan umah aku...selalu blk sama2...tp, start thn lps lg, dia pindah umah dahh...huhuuu...umah dia cun!!!!suka tgk umah dia....p la jln umah dia..ngeh ngeh ngeh... eh, nnt aku sambung blk....urgent!!! c u alll.....




No comments: